מזור לעסקים - אבחון אנושי
אבחון אנושי
12 באפריל 2017
מזור לעסקים - סגנונות תקשורת

לורם איפסום דולור סיט אמט

קונסקטורר אדיפיסינג אלית הועניב היושבב שערש שמחויט - שלושע ותלברו חשלו שעותלשך וחאית נובש ערששף. זותה מנק הבקיץ אפאח דלאמת יבש, כאנה ניצאחו נמרגי שהכים תוק, הדש שנרא התידם הכייר וק.

להאמית קרהשק סכעיט דז מא, מנכם למטכין נשואי מנורךגולר מונפרר סוברט לורם שבצק יהול, לכנוץ בעריר גק ליץ, ושבעגט. קולורס מונפרד אדנדום סילקוף, מרגשי ומרגשח. עמחליף גולר מונפרר סוברט לורם שבצק יהול, לכנוץ בעריר גק ליץ, מוסן מנת. להאמית קרהשק סכעיט דז מא, מנכם למטכין נשואי מנורך. נולום ארווס סאפיאן - פוסיליס קוויס, אקווזמן קוואזי במר מודוף.

אודיפו בלאסטיק מונופץ קליר, בנפת נפקט למסון בלרק - וענוף לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי קונדימנטום קורוס בליקרה, נונסטי קלובר בריקנה סטום, לפריקך תצטריק לרטי.

 

לורם איפסום דולור סיט אמט

קונסקטורר אדיפיסינג אלית. סת אלמנקום ניסי נון ניבאה. דס איאקוליס וולופטה דיאם. וסטיבולום אט דולור, קראס אגת לקטוס וואל אאוגו וסטיבולום סוליסי טידום בעליק. קונדימנטום קורוס בליקרה, נונסטי קלובר בריקנה סטום, לפריקך תצטריק לרטי.

קולורס מונפרד אדנדום סילקוף, מרגשי ומרגשח. עמחליף קונסקטורר אדיפיסינג אלית. סת אלמנקום ניסי נון ניבאה. דס איאקוליס וולופטה דיאם. וסטיבולום אט דולור, קראס אגת לקטוס וואל אאוגו וסטיבולום סוליסי טידום בעליק. קונדימנטום קורוס בליקרה, נונסטי קלובר בריקנה סטום, לפריקך תצטריק לרטי.

לורם איפסום דולור סיט אמט, הועניב היושבב שערש שמחויט - שלושע ותלברו חשלו שעותלשך וחאית נובש ערששף. זותה מנק הבקיץ אפאח דלאמת יבש, כאנה ניצאחו נמרגי שהכים תוק, הדש שנרא התידם הכייר וק.


ושבעגט ליבם סולגק

בראיט ולחת צורק מונחף, בגורמי מגמש. תרבנך וסתעד לכנו סתשם השמה - לתכי מורגם בורק? לתיג ישבעס.

צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה שיצמה ברורק. קולהע צופעט למרקוח איבן איף, ברומץ כלרשט מיחוצים. קלאצי סחטיר בלובק. תצטנפל בלינדו למרקל אס לכימפו, דול, צוט ומעיוט - לפתיעם ברשג - ולתיעם גדדיש. קוויז דומור ליאמום בלינך רוגצה.

 

סגנונות תקשורת

סגנונות תקשורת – האם כאשר אני משדר זה אומר שאני מתקשר?
כיצד לפנות לאחר באופן שייקלט בהתאם לכוונת המשדר?
כיצד לתקשר עם אדם מולי עפ"י רמת הקשבתו.
התאמת התקשורת ללקוח כך שעברת המסר ללקוח תהיה מדויקת ומותאמת לסגנון התקשורת שלו.

 סוגי סגנונות תקשורת:

1. משימתי – ממוקד למטרה, ביצועי.
2.מקדם – "פופקורן" – אנרגטיים, אוהבים לדבר, אוהבי חברה, תעשה לי טובה.
3. מנתח – "חופר" בודק כל דבר לפרטי פרטים, אוהבים ללמוד ולבדוק, יחכו עד שיפנו אליהם (לא יוזמים)
4. תומך – מנסה לרצות אחרים ויבטל את עצמו, חביב.

פירוט סגנונות תקשורת:

סגנון תקשורת "משימתי" ממוקד למטרה, כמו מפקד בצבא."

נוטים להיות פעילים, עצמאיים , שאפתנים ומציגים חזות של בטחון עצמי. נוקטים יוזמה עם אחרים באופן
אישי וקבוצתי ונהנים "לנצח על התזמורת", בעשיית דברים, אשר בד"כ הם עושים תוך גישת "לקיחת פיקוד".
עסקם להבחין ב:  מי, מה, היכן ואיך בכל מצב נתון. הם בדרך כלל בעלי רצון חזק וכוחניים, ונכונים להתעמת
עם אחרים ביחס לרעיונותיהם וגישותיהם. בד"כ מחליטים במהירות ובתדירות גבוהה, אשר יוצרת את תחושת
היעילות ואולי המידיות. עלול להיות קשה למשימתי להפגין רגשות. בהעדיפם סדר וארגון, המשימתיים יכולים
להשליט סדר מתוך מהומה בקלות ובטבעיות. הם אוהבים להיות אחראיים באופן מלא למצב ועלולים להתרעם
ולהתנגד שלאחרים יהיה הכוח מעליהם. הם רוצים לנהל את כל חלקי חייהם. בד"כ משימתיים הם דיקנים
ומקיימים את הסכמיהם כאילו הם "נדרים קדושים."

סגנון תקשורת "מקדם":

נוטים להיות מעורבים עם אנשים במצבים המשתנים בתדירות גבוהה ובמהירות. בד"כ אוהבים פעילויות מלהיבות.
כיון שאינם נוטים לניתוח מפורט, הם יכולים לעשות הכללות בקלות ללא מידע עובדתי מספק והם נוטים להגזמה.
הם בד"כ מגרים אנשים להתחבר עימם, הם מבלים חברתיים, חברותיים, מלאי חיים ואישיים. מקדמים אוהבים
הנאות ויחפשו אנשים האוהבים לשחק ולהיות ספונטניים. בגלל טבעם הדרמטי במקצת, עשויים לחשוב בקול רם,
בדרך המשכנעת אחרים לגבי עמדה מסוימת או פעולה מסוימת, ומיד לפנות לרעיונות אחרים ולפעולות אחרות.
התנהגות זו עלולה להיקלט כ"חוסר יציבות" או כאנוכיות. בד"כ חסרי עניין בפרטים ועלולים לנוע בתדירות גבוהה
מידי קדימה, בטרם השלמת המשימה. הם עלולים לקפוץ למסקנות על בסיס של אינטואיציה או ניחוש.

סגנון תקשורת "מנתח":

נוטים לגשת למצבים בסגנון "פתירת בעיות". נוטים יותר לרעיונות ומושגים, מאשר ליחסים ותחושות. הם מעדיפים
לימוד והרהור, על פעולה מיידית ויוצרים רושם מחושב ואפילו מהוסס. הם נוטים להיות "השפעה מייצבת" בקבוצה,
בדרכם המרוסנת, ובפעולתם ללא השערות והנחות, במתכוון, ובחוסר תוקפנות. בד"כ הם ממתינים לאחרים שיפנו
אליהם, מאשר ליזום הצגת דעתם. אופייני להם לרצות לאסוף הרבה נתונים, דעות ועובדות לפני בצוע החלטה כל
שהיא. הם נפלאים ב-"חרטת קניות", בגלל שהם ימשיכו לאסוף מידע עניני אפילו לאחר שההחלטה התבצעה.
תפקיד ה-"מתייעץ עם אחרים" מתאים לרצינותם ולנוהגם הדקדקני. אחרים יכולים להתרשם מהם כ- "אקדמאים",
"תאורטיקנים" וכמתייחסים לעצמם ברצינות מרובה. הם יכולים קרוב לודאי להיות אפקטיביים יותר, אם ילמדו
להיות פחות רציניים, להשתחרר ולהנות יותר

סגנון תקשורת "תומך":

נתפשים כנינוחים, חביבים, מנסים להפחית כל סכסוך בין אישי. מניחים בד"כ לאחרים ליזום במצבים חברתיים.
קשה להם לסרב לבקשה בגלל שהם רוצים להיות לעזר, גם אם עליהם לכופף את הרצון האישי שלהם לבקשה.
גישתם המבינה החברתית לאנשים, אינה מאיימת וקל להיות עימם. כיוון שבד"כ אינם אנשים תחרותיים , הם
אינם כופים עצמם על אחרים או מנסים לשכנע אחרים בנקודת השקפתם. נוטים להיות דאוגים יותר לרגשות ויחסים
עם אחרים מאשר להגיון ולמשימה. תומכים בד"כ מאוד אינטואטיביים. הם כנראה יחפשו יחסים קרובים חמים
ומאריכי ימים. הם מקשיבים טובים אשר יקדישו מזמנם לאנשים, על מנת שירגישו הקלה ויחושו בהכרה.
מקבלים סגנונות רבים של אנשים, באופן חלקי בגלל הצורך שלהם להיות חביבים על אחרים.

קישורים נוספים:
תמחור נכון בעסק –

איך מתמחרים בצורה נכונה את המוצרים ונמנעים מהפסד? מה עליי לקחת בחשבון?
לא מעט עסקים מתמחרים בצורה שרירותית ומסתבר לאחר בדיקה, שהרבה מהם
מוכרים מוצרים בהפסד ולא מבינים מדוע יש מכירות ועדיין העסק בהפסד!
מוזמנים להכנס לקישור ולהבין את הדרך הנכונה לתמחור.

ניהול משא ומתן –

שיתוף הפעולה עסקי לאורך זמן הוא פועל יוצא של שביעות רצון שני הצדדים מתוצאות המשא ומתן ביניהם.
כיצד, אם כן, ליצור מצב בו שני הצדדים מרוצים מתוצאותיו?

הדרכת מכירות – שיטת c.e.l למכירות – הדרך שלך להכפיל מכירות! –

למכור, להתרגש, להצליח, להגיע ליעדים ולנצח! מזור יועצים תלמד אתכם לנצח בשיטת cel

ייעוץ עסקי למסעדות ובתי קפה –

מלצרים, ברמנים, מנהלי אירוע, מנהלי משמרת – כולכם צריכים להתאמן!
איך מעלים אחוזי שירות, איך מגדילים מחזור מכירות? לפרטים לחצו על הקישור…….

אבחון אנושי –

חשבתם פעם מה היא התקשורת הנכונה עבורכם? כולם מדברים על תקשורת בן אישית עם הסביבה, על
יכולות בין אישיות לתקשר בצורה יעילה ונכונה.

מיומנויות תקשורתיות –

כיצד "להוביל" תקשורתית את הלקוח בשיחה החל מניסוח הצורך במוצר ועד לקנייתו
והפיכתו "לשגריר" מרוצה וממליץ.

ייעוץ שיווקי לעסקים קטנים – תהליכי פיתוח עסקי, מיקוד ומיתוג. כלים שימושיים לשיווק נכון –

אנשים מאחורי העסקים מגיעים אלי מתוסכלים מהתקציב הענק שהם השקיעו בפרסום,
בשלטי חוצות, ברדיו ובכל ערוץ אפשרי מבלי לקבל תוצאות. לפרטים לחצו על הקישור…….

ייעוץ עסקי –

הייעוץ עסקי משתלב בליווי אינטנסיבי יום יומי, כאשר בתהליך אנחנו בוחנים את הארגון
"עד הקרביים" מנתחים מספרים, מאבחנים כוח אדם, מבחינים באבטלה סמויה, בודקים
תהליכי שיווק ומכירות, בונים אסטרטגיות ומקדמים את העסק שלך לקראת הצלחה!
לפרטים לחצו על הקישור…….

לחיות או לא להיות –

הוא חווה 7 פעמים מוות קליני ונשאר בין החיים. הוא מתבשר שנותר לו חודש לחיות ומוצא פרצת
דרך רפואית לשינוי חייו. בכל פעם מחדש בוחר בחיים. ובכל פרק מחייו אתם מקבלים כלים חדשים.
מופע מרגש, מרתק וסוחף המעניק זווית ראיה חדשה על כל תחום בחיים. מוזמנים לקרוא עוד..

תוכנית עסקית –

"יש לי כסף…יש לי רעיון מעולה…אני גם בטוח שאצליח …נראה איך יהיה ואז אבנה תוכנית עסקית…"
לא לא ולא!!! לפרטים לחצו על הקישור…….

אבחון עסקי –

כמה אתם באמת יודעים על העסק שלכם? אתם בוודאי יודעים הרבה על העסק שלכם,
אך לא מספיק. אתם מכירים את העסק שלכם היטב אך מנקודת המבט שלכם.

ניהול תזרים מזומנים –

איך מנהלים את כל הכספים שנכנסים או יוצאים?למתי לרשום את הצ'ק?
לא פותרים בעיות כאלו בכסף – אלא רק בשינוי התנהלות! רוצים גם אתם ליצור שינוי?

הקמת עסק –

בישראל 1 מתוך 5 אנשים רוצים להיות בעלי עסקים. לא לכולם זה מתאים, לא לכולם החלום
מתגשם על הצד הטוב ביותר, ולכן אנחנו כאן בשבילך.

מקדמות מס –

מה חשוב לדעת במקדמות מס? כל עסק, שהכנסותיו גדולות מסך ההוצאות שלו, מחויב לשלם מס בעבור
רווחים שנתיים, מחושבים לסוף כל שנת כספים

הצגה עצמית

בפגישה רומנטית? בפגישה עסקית? או בסגירת עסקה? למה זה כל כך קשה להציג את עצמך בפשטות?

x
סייען נגישות
הגדלת גופן
הקטנת גופן
גופן קריא
גווני אפור
גווני מונוכרום
איפוס צבעים
הקטנת תצוגה
הגדלת תצוגה
איפוס תצוגה

אתר מונגש

אנו רואים חשיבות עליונה בהנגשת אתר האינטרנט שלנו לאנשים עם מוגבלויות, וכך לאפשר לכלל האוכלוסיה להשתמש באתרנו בקלות ובנוחות. באתר זה בוצעו מגוון פעולות להנגשת האתר, הכוללות בין השאר התקנת רכיב נגישות ייעודי.

סייגי נגישות

למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר באופן מלא, יתכן ויתגלו חלקים באתר שאינם נגישים. במידה ואינם מסוגלים לגלוש באתר באופן אופטימלי, אנה צרו איתנו קשר

רכיב נגישות

באתר זה הותקן רכיב נגישות מתקדם, מבית all internet - בניית אתרים.רכיב זה מסייע בהנגשת האתר עבור אנשים בעלי מוגבלויות.