חברות מצליחות בביצוע שדרוגים כאשר קיימת הבנה והסכמה כללית בחברה, שחשוב לבחור בדרך חדשה. כדי להצליח בדרך החדשה מהות החברה אינה צריכה להשתנות, אלא ניתן להתאים את מאפייני הלבה שלה לשינויים המתרחשים בעולמם של הלקוחות.
בתקופתנו שינויים טכנולוגיים, תרבותיים והתנהגותיים משפיעים על הלקוחות "החדשים", המחפשים במוצרים פתרונות שונים מאשר בעבר, גם כשמדובר בלקוחות B2C והן B2B.
חברה, שתצליח לאתר את אותם שינויים ותוכל להתאים אליהם את מאפייני הלבה הייחודיים שלה, תוביל את השוק ותהפוך להיות ברירת המחדל של הלקוחות.
נפענח ונבין לעומק את מאפייני הלבה של החברה, נבין את המאפיינים החדשים, שמבקשים הלקוחות הקיימים, ואת המאפיינים של פלחי שוק חדשים, המתהווים בעולם ברציפות ונבנה את החיבורים המתאימים, במטרה לייצר תועלת גדולה עבור הלקוחות, מעבר למוצר הפונקציונלי (הפיזי) ולקבל תמורה כספית הוגנת.
הלקוחות יבינו שמשהו חדשני עבורם מתרחש, הם יהיו סקרנים לברר כיצד הם יכולים לצאת נשכרים מכך וייווצרו שיתופי פעולה עם ענפים עסקיים חדשים.
אני רוצה להזמין אתכם לתהליך של עבודה משותפת, בו נמנף את יכולות החברה, נגדיר את האסטרטגיה לשנים הקרובות, ונבנה יחד מתווה ברור לפעולה כדי להשיג את היעדים שיקבעו.
במסגרת התוכנת נעסוק במגוון נושאים חשובים, אשר יובילו את החברה להגשמת היעדים, על פי החזון.
על מנת לבנות תוכנית פעולה ואסטרטגיה, שמתאימות לאופי פעילות החברה ולחזון אותו אתם מובילים, עלינו קודם כל לבחון את החברה ואת השוק מנקודות מבט אחרות.
העשייה צריכה להיות חכמה ואפקטיבית, יחד עם זאת גמישה ומשתנה, בהתאם לתוצאות בשטח. כמובן שלא ניתן לבצע את הכל בו זמנית, לכן יש צורך לתעדף את הפעילויות בתחילת התוכנית.
אלו רק חלק מהדברים שישימו את החברה שלך על מפת העסקים וימלאו את חשבון הבנק. העשייה צריכה להיות חכמה ואפקטיבית, יחד עם זאת גמישה ומשתנה בהתאם לתוצאות בשטח. כמובן שלא ניתן לבצע את הכל בבת אחת ולכן יש צורך לתעדף את הפעילות בתחילת התוכנית.
אסטרטגיה הינה כלי הכרחי להצלחת החברה ולמרות זאת לא מעט חברות פועלות על פי אסטרטגיה שנבנית תוך כדי פעולה.
כמי שמכיר אישית מעל ל – 500 מנכ"לים זיהיתי שני מאפיינים משותפים שיכולים להסביר את התופעה:
האחד - המנכ"ל הינו בודד בקבלת ההחלטות, כל האחריות על ניהול החברה בסביבה עסקית מורכבת, מוטלת על כתפיו.
השני - למנכ"ל קשה להקדיש זמן לעתיד כי השוטף ממלא את היומן.
ולכן אני מאמין שהצטרפות לתוכנית ליווי מסוג זה היא הכרחית לכל מנכ"ל שרוצה להצעיד את החברה שלו קדימה.בעלי החברות שיפיקו את הערך המקסימלי מהזמן המשותף שלנו ביחד הם:
✓ יזמים, בעלי חברות ומנכ"לים, המובילים עסק פעיל למכירת מוצרים או שירותים , כולל B2B ו B2Cהצטרפות לתוכנית ליווי מסוג זה תאפשר לך:
✓ להתייעץ ולהיחשף למידע החדשני ביותר הקיים כיום בתחום האסטרטגיה.נפרק את החברה שלך למרכיבים, ניגע ונשפץ כל רכיב, ונבנה תוכנית כיצד לשלבם מחדש לעסק עצמתי ועמיד יותר.
כל אחד מהנושאים בהם נדון משפיע ישירות ומידית על שורת הרווח במאזן, לא כל שכן צירוף של כמה ביחד.
מנכ"לים איתם עבדתי בשנים האחרונות מעידים שתוכנית בזו תורמת ישירות לתוצאות העסקיות שלהם, יותר מכל פעילות אחרת בחברה.
בסיום התוכנית יהיו ברשותך ידע רב ותוכנית אסטרטגית מקיפה, יעדים ברורים ומשאבים איכותיים יותר להשגת מטרותיך.
אני מאמין שבפעילות משותפת נשיג פריצות דרך אמיתיות ונעלה את חברתך על פסי ההצלחה.
אם התוכנית נשמעת לך מעניינת, לחץ כאן וכתוב לי: "אמיר, בוא נדבר."
אני מתחייב לחזור אליך ולהתמקד בחברה שלך, ולרכז את כל הידע שצברתי לטובת החברה שלך.
עורכי דין מנהלים עסק:
אז אם באמת נחשוב על זה רגע – עורכי דין למדו עריכת דין. למדו איך להטיב עם הלקוח שלהם,
איך למצוא להם את המתכון המנצח בדרך המשפטית שלהם. הם בוודאי לא למדו על ניהול עסק
או חשבו שזה כזה מורכב. ניהול עסק נדרש בכל עסק מכל סוג. עורכי דין הם מסוג המקצועות
החופשיים אשר עובדים ומייצרים את הפרנסה שלהם בדומה לרוב העצמאיים, יחד עם זאת,
הם מוכרים את המילים שלהם. את הידע שלהם, הניסיון שלהם והמוניטין שלהם.
רוב עורכי הדין מתמחרים לפי האחרים…מה שנהוג בשוק. בדקתם פעם מה עלות השעה
שלכם? כמה השקעתם בשיווק? כמה עולה לכם לפתוח את המשרד? איך אפשר לדעת?
מחור נכון יכול למנוע תחושה של "חזירות" בקרב הלקוח ובמקביל ליצור רווח נקי גבוה.
רוב עורכי הדין מקבלים תשלום מקדמה ופורסים את התשלום למספר תשלומים.
בינתיים יש הוצאות קבועות שיש לשלם. רוב עורכי הדין לא מנהלים תזרים מזומנים או
משתמשים ביועץ עסקי שינהל את התזרים עבורם. אז איך איך ניתן לחלק המחאות
בלי לדעת למתי לרשום אותן? איך ניתן לצפות הכנסות אם אין תזרים מזומנים?
תזרים מזומנים הוא כלי מנצח בתחום הפיננסי.
כל עסק צריך אסטרטגיית שיווק, להבדיל מתהליך מכירה, שאלו שני דברים שונים.
אסטרטגיית שיווק היא לא דבר פשוט לבנות לעורכי דין כי יש כל מיני הגבלות והחמרות
בשיווק שלהם. אז ראשית צריך ללמוד את ההגבלות ולעבוד עם מה שיש.
להפוך את המגבלות האלו ליתרון וליצור אסטרטגיית שיווק מנצחת.
אני לא איש מכירות! כך אומרים כל עורכי הדין. אבל השאלה היא – האם כל לקוח שהגיע
אליכם מהמלצה חמה, מפרסום באינדקס עורכי דין או כל השקעה אחרת שהשקעתם –
האם הוא סוגר עסקה? האם אתה מצליח לשבור את ההתנגדויות של הלקוח?
התנגדויות במכירה הן מתנה לעורך דין. כאחד שיודע לנהל משא ומתן ובעל יכולת שכנוע
וורבאלית, עורך הדין צריך להיות מאסטר במכירות! הבעיה העיקרית היא שעורכי דין
לא רואים את עצמם כאנשי מכירות לעצמם ומניחים כי המכירה תעשה מעצמה
בזכות התואר "עורך דין".
זוהי טעות נפוצה שניתן לתקן בקלות בעזרת אימון ממוקד למכירות שיוביל אתכם לתוצאות מצוינות!
רוצים ללמוד לנהל את העסק שלכם בעצמכם?
התקשרו עוד היום לפגישה עם מזור לעסקים – והתחילו לנצח על התזמורת!
073-3744489
לקישורים נוספים:
איך מתמחרים בצורה נכונה את המוצרים ונמנעים מהפסד? מה עליי לקחת בחשבון?
לא מעט עסקים מתמחרים בצורה שרירותית ומסתבר לאחר בדיקה, שהרבה מהם
מוכרים מוצרים בהפסד ולא מבינים מדוע יש מכירות ועדיין העסק בהפסד!
מוזמנים להכנס לקישור ולהבין את הדרך הנכונה לתמחור.
שיתוף הפעולה עסקי לאורך זמן הוא פועל יוצא של שביעות רצון שני הצדדים מתוצאות המשא ומתן ביניהם.
כיצד, אם כן, ליצור מצב בו שני הצדדים מרוצים מתוצאותיו?
למכור, להתרגש, להצליח, להגיע ליעדים ולנצח! מזור יועצים תלמד אתכם לנצח בשיטת cel
מלצרים, ברמנים, מנהלי אירוע, מנהלי משמרת – כולכם צריכים להתאמן!
איך מעלים אחוזי שירות, איך מגדילים מחזור מכירות? לפרטים לחצו על הקישור…….
בפגישה רומנטית? בפגישה עסקית? או בסגירת עסקה? למה זה כל כך קשה להציג את עצמך בפשטות?
חשבתם פעם מה היא התקשורת הנכונה עבורכם? כולם מדברים על תקשורת בן אישית עם הסביבה, על
יכולות בין אישיות לתקשר בצורה יעילה ונכונה.
האם כאשר אני משדר זה אומר שאני מתקשר? כיצד לפנות לאחר באופן שייקלט בהתאם לכוונת המשדר?
כיצד לתקשר עם אדם מולי עפ"י רמת הקשבתו.
כיצד "להוביל" תקשורתית את הלקוח בשיחה החל מניסוח הצורך במוצר ועד לקנייתו
והפיכתו "לשגריר" מרוצה וממליץ.
אנשים מאחורי העסקים מגיעים אלי מתוסכלים מהתקציב הענק שהם השקיעו בפרסום,
בשלטי חוצות, ברדיו ובכל ערוץ אפשרי מבלי לקבל תוצאות. לפרטים לחצו על הקישור…….
הייעוץ עסקי משתלב בליווי אינטנסיבי יום יומי, כאשר בתהליך אנחנו בוחנים את הארגון
"עד הקרביים" מנתחים מספרים, מאבחנים כוח אדם, מבחינים באבטלה סמויה, בודקים
תהליכי שיווק ומכירות, בונים אסטרטגיות ומקדמים את העסק שלך לקראת הצלחה!
לפרטים לחצו על הקישור…….
הוא חווה 7 פעמים מוות קליני ונשאר בין החיים. הוא מתבשר שנותר לו חודש לחיות ומוצא פרצת
דרך רפואית לשינוי חייו. בכל פעם מחדש בוחר בחיים. ובכל פרק מחייו אתם מקבלים כלים חדשים.
מופע מרגש, מרתק וסוחף המעניק זווית ראיה חדשה על כל תחום בחיים. מוזמנים לקרוא עוד..
"יש לי כסף…יש לי רעיון מעולה…אני גם בטוח שאצליח …נראה איך יהיה ואז אבנה תוכנית עסקית…"
לא לא ולא!!! לפרטים לחצו על הקישור…….
כמה אתם באמת יודעים על העסק שלכם? אתם בוודאי יודעים הרבה על העסק שלכם,
אך לא מספיק. אתם מכירים את העסק שלכם היטב אך מנקודת המבט שלכם.
איך מנהלים את כל הכספים שנכנסים או יוצאים?למתי לרשום את הצ'ק?
לא פותרים בעיות כאלו בכסף – אלא רק בשינוי התנהלות! רוצים גם אתם ליצור שינוי?
בישראל 1 מתוך 5 אנשים רוצים להיות בעלי עסקים. לא לכולם זה מתאים, לא לכולם החלום
מתגשם על הצד הטוב ביותר, ולכן אנחנו כאן בשבילך.
מה חשוב לדעת במקדמות מס? כל עסק, שהכנסותיו גדולות מסך ההוצאות שלו, מחויב לשלם מס בעבור
רווחים שנתיים, מחושבים לסוף כל שנת כספים
אתר מונגש
אנו רואים חשיבות עליונה בהנגשת אתר האינטרנט שלנו לאנשים עם מוגבלויות, וכך לאפשר לכלל האוכלוסיה להשתמש באתרנו בקלות ובנוחות. באתר זה בוצעו מגוון פעולות להנגשת האתר, הכוללות בין השאר התקנת רכיב נגישות ייעודי.
סייגי נגישות
למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר באופן מלא, יתכן ויתגלו חלקים באתר שאינם נגישים. במידה ואינם מסוגלים לגלוש באתר באופן אופטימלי, אנה צרו איתנו קשר
רכיב נגישות
באתר זה הותקן רכיב נגישות מתקדם, מבית all internet - בניית אתרים.רכיב זה מסייע בהנגשת האתר עבור אנשים בעלי מוגבלויות.