מזור לעסקים - הצגה עצמית בראיון עבודה
הצגה עצמית
12 באפריל 2017
מזור לעסקים - לחיות או לא להיות
לחיות או לא להיות
29 ביולי 2018
מזור לעסקים - עורכי דין מנהלים עסק

Woman holding wooden gavel and law books isolated on white

חברות מצליחות בביצוע שדרוגים כאשר קיימת הבנה והסכמה כללית בחברה, שחשוב לבחור בדרך חדשה. כדי להצליח בדרך החדשה מהות החברה אינה צריכה להשתנות, אלא ניתן להתאים את מאפייני הלבה שלה לשינויים המתרחשים בעולמם של הלקוחות.

בתקופתנו שינויים טכנולוגיים, תרבותיים והתנהגותיים משפיעים על הלקוחות "החדשים", המחפשים במוצרים פתרונות שונים מאשר בעבר, גם כשמדובר בלקוחות B2C והן B2B.

חברה, שתצליח לאתר את אותם שינויים ותוכל להתאים אליהם את מאפייני הלבה הייחודיים שלה, תוביל את השוק ותהפוך להיות ברירת המחדל של הלקוחות.

במהלך עבודתי המשותפת עם מנכ"לים ובעלי חברות, שמטרתה להכפיל את התוצאות העסקיות:

נפענח ונבין לעומק את מאפייני הלבה של החברה, נבין את המאפיינים החדשים, שמבקשים הלקוחות הקיימים, ואת המאפיינים של פלחי שוק חדשים, המתהווים בעולם ברציפות ונבנה את החיבורים המתאימים, במטרה לייצר תועלת גדולה עבור הלקוחות, מעבר למוצר הפונקציונלי (הפיזי) ולקבל תמורה כספית הוגנת.

הלקוחות יבינו שמשהו חדשני עבורם מתרחש, הם יהיו סקרנים לברר כיצד הם יכולים לצאת נשכרים מכך וייווצרו שיתופי פעולה עם ענפים עסקיים חדשים.

אני רוצה להזמין אתכם לתהליך של עבודה משותפת, בו נמנף את יכולות החברה, נגדיר את האסטרטגיה לשנים הקרובות, ונבנה יחד מתווה ברור לפעולה כדי להשיג את היעדים שיקבעו.

במה נעסוק בתוכנית?

במסגרת התוכנת נעסוק במגוון נושאים חשובים, אשר יובילו את החברה להגשמת היעדים, על פי החזון.

על מנת לבנות תוכנית פעולה ואסטרטגיה, שמתאימות לאופי פעילות החברה ולחזון אותו אתם מובילים, עלינו קודם כל לבחון את החברה ואת השוק מנקודות מבט אחרות.

במהלך עבודתנו המשותפת נדון בנושאים הבאים:


שלב א'

1. מיפוי "כאבים" נוכחיים – דילמות עסקיות, אתגרים, חלומות ויעדים לשנים הקרובות.
2. מיפוי השוק בו החברה פועלת והבנה מי הם המתחרים, מה הם הכוחות הפועלים בשוק, שיוצרים מגמות חדשות, מי הם השחקנים החדשים וההזדמנויות שנוצרות מכך.
3. זיהוי והבנת הנכסים הסמויים ובלתי מוחשיים, שאינם קשורים לכסף, ומצויים ברשות החברה לצורך מינוף תוצאותיה או נקודות עיוורון במתווה הפעילות שלה.
4. זיהוי חלופות אפשריות הן למוצר / לשירות והן ללקוחות, שבירת מיתוסים וקריטריונים הנהוגים בשוק.
5. ההבנה: מי הם לקוחותינו, מה מניע אותם לפעולה וכיצד אנו יכולים לתת להם מענה טוב יותר.
6. איתור לקוחות מצוינים, אשר כיום אינם מופיעים במכ"ם שלנו וגם לא במכ"ם של המתחרים.
7. הבנת תהליכי הבשלת לקוחות לצורך בניית מערכי מכירה ממירים.
  • .50%

שלב ב'

1. הגדרת אסטרטגיה לתקופה שנגדיר ובניית תוכנית להנחלתה לעובדים, לספקים וללקוחות.
2. הגדרת יעד פוקל פוינט – נגדיר יעד מרכזי, שמודד את הפעילות בחברה, ואינו קשור לכסף, מתוך הבנה שפעילות יוצרת תוצאה שיוצרת הכנסה.
3. בחינת הצורך בשיפור תמהיל הלקוחות לפי כדאיות כלכלית – "נפטר" לקוחות גזלני אנרגיה ונתמקד בלקוחות הטובים.
4. ננתח את המשפך של תמהיל המוצרים – איך מעבירים את הלקוחות ממוצר כניסה למוצר פרמיום.
5. הגדרת המשפך השיווקי לכל תחום מוצרים, יצירת מוצרי פרמיום ושדרוג הערך והמחירים שהחברה משיגה.
6. נגבש מודלים עסקיים, שבעזרתם נגדיל את "סל התמורה" המתאים ללקוחות.
7. מיפוי לקהלי מטרה ממוקדים לצורך פיתוח שווקים חדשים.
8. הפעלה אקטיבית של מערך שיווק מפה לאוזן.
9. בניית קונספט להצעה, "שאי אפשר לסרב לה", ללקוחות שלנו.
10. בניית מערכת שיתופי פעולה עם עמיתים וספקים אחרים שנמצאים בקשר עם לקוחות פוטנציאלים עבורנו.
11. נתמקד בבניית מערך חדשנות בחברה - נדון במדד החדשנות, שפרושו שמעל ל30% מהמכירות נובעות ממוצרים חדשים שהוכנסו לשוק ב 3 השנים האחרונות.
12. בחינת יישום חוק החמישיות של פרטו – בשונה מה – 20:80 שהרוב מכירים, והשפעתו על המכירות. כך שהמיקוד יהיה בגיוס לקוחות גדולים יותר שתורמים הכנסה גבוהה יותר לחברה.
13. בניית מותג ייחודי, המעניק ערכים מוספים ברורים גם ללקוחות חדשים והופך להיות ברירת המחדל של השוק.
14. הגדרת תוכנית לפעילות שיווקית רב ערוצית (דיגיטלית, אישית, ערוצי דיוור שונים, טלפוני ועוד.. ) מתוך הבנה שמיעוט ערוצי שיווק מסכן את יציבות החברה.
15. נבין כיצד לא למכור מוצר אלא למכור שימושים ותועלות שקיימים במוצר.
16. בחינת הצורך בשיפור תוכן אתר האינטרנט, דפי הנחיתה והחומרים השיווקיים, ע"י כתיבה שיווקית מוקפדת ותמיכה במסר חווית הלקוח.
17. שימוש בטכניקות של מכפילי רווח כגון: אוקיינוס כחול ומודל BMI.
18. נבנה תוכנית כיצד להנחיל למנהלי המשנה את חלקם בהשגת המטרות והיעדים ומה היא האחריות התפעולית של כל אחד מהם.
19. יצירת תהליכי מכירה, שימור ושיווק שיטתיים ועקביים, המבוצעים לאורך זמן.
20. הגדרת כלים נוספים למעקב ובקרה – שגרות ניהול, דוחות ומעקב אחר יעדים.
21. גזירת תוכנית ומשימות ליישום בחברה להטמעת האסטרטגיה.
22. יציאה לדרך חדשה. בהצלחה!
  • .100%

אילו רק חלק ממכלול הנושאים אשר ישימו את חברתך על מסלול ההצלחה.

העשייה צריכה להיות חכמה ואפקטיבית, יחד עם זאת גמישה ומשתנה, בהתאם לתוצאות בשטח. כמובן שלא ניתן לבצע את הכל בו זמנית, לכן יש צורך לתעדף את הפעילויות בתחילת התוכנית.

אלו רק חלק מהדברים שישימו את החברה שלך על מפת העסקים וימלאו את חשבון הבנק. העשייה צריכה להיות חכמה ואפקטיבית, יחד עם זאת גמישה ומשתנה בהתאם לתוצאות בשטח. כמובן שלא ניתן לבצע את הכל בבת אחת ולכן יש צורך לתעדף את הפעילות בתחילת התוכנית.

אסטרטגיה הינה כלי הכרחי להצלחת החברה ולמרות זאת לא מעט חברות פועלות על פי אסטרטגיה שנבנית תוך כדי פעולה.

כמי שמכיר אישית מעל ל – 500 מנכ"לים זיהיתי שני מאפיינים משותפים שיכולים להסביר את התופעה:

האחד - המנכ"ל הינו בודד בקבלת ההחלטות, כל האחריות על ניהול החברה בסביבה עסקית מורכבת, מוטלת על כתפיו.

השני - למנכ"ל קשה להקדיש זמן לעתיד כי השוטף ממלא את היומן.

ולכן אני מאמין שהצטרפות לתוכנית ליווי מסוג זה היא הכרחית לכל מנכ"ל שרוצה להצעיד את החברה שלו קדימה.

למי מתאימה התוכנית?

בעלי החברות שיפיקו את הערך המקסימלי מהזמן המשותף שלנו ביחד הם:

✓ יזמים, בעלי חברות ומנכ"לים, המובילים עסק פעיל למכירת מוצרים או שירותים , כולל B2B ו B2C
✓ חברות עם ממוצע הכנסות שנתי ממוצע של 50 מיליון ש"ח ₪ ומעלה
✓ מנכ"לים ובעלי חברות שמבינים שכדי להגיע לתוצאות טובות יותר צריך לפתוח את הראש
✓ לשינויים, לשבור מיתוסים ולפנות זמן מהפעילות השוטפת לטובת ההתפתחות העתידית.
✓ למנכ"לים אשר נמצאים ומרגישים לבד בראש הפירמידה של החברה
✓ למנכ"לים ובעלי חברות אשר מרגישים שהחברה הגיעה לרוויה וצריך להעלות מדרגה
✓ לבעלי חברות המומחים בתחום המקצועי של הענף העסקי שלהם
✓ למנכ"לים שקהל הלקוחות שלהם הוא חברות בינוניות וגדולות ולקוחות פרטיים
✓ למי שמבין שאין "גלולת קסם" וכל התקדמות היא תהליך המלווה בחשיבה שמתבטאת בעשיה.
✓ למי שבא לעשות עבודה רצינית, לקחת אחריות, להנהיג ולהוביל את החברה שלו.

הצטרפות לתוכנית ליווי מסוג זה תאפשר לך:

✓ להתייעץ ולהיחשף למידע החדשני ביותר הקיים כיום בתחום האסטרטגיה.
✓ להיחשף מבלי לחשוש מפני תחרות ולנהל דו שיח מקצועי המונע מרצון עז משותף בהצלחת החברה.
✓ כפי שכבר הצגתי אנו ניגע בכל פינה של העסק ונבחן ביחד את המודל העסקי של החברה שלך בהשוואה למודלים המצליחים בעולם.

נפרק את החברה שלך למרכיבים, ניגע ונשפץ כל רכיב, ונבנה תוכנית כיצד לשלבם מחדש לעסק עצמתי ועמיד יותר.

מהי המחויבות שלך לתהליך

1. להיות מחויב ב – 100% לעצמך ולחברה בתהליך שנעבור ביחד.
2. להשקיע את המשאבים הנדרשים, בעיקר זמן לחשיבה וזמן להכנת שיעורי בית, שרובם עבודת יישום בשטח על החברה שלך.
3. להגיע לכל המפגשים בזמן, מתוך החלטה שהעבודה השוטפת לא באה על חשבון המפגשים.
4. לנתק את הטלפון בזמן המפגש.
5. לשתף את ההנהלה בתובנות שעולות בעקבות הפגישות.
6. לפעול לפעול לפעול ליישום ההחלטות והפיכתן למציאות של חברה מצליחה.

כל אחד מהנושאים בהם נדון משפיע ישירות ומידית על שורת הרווח במאזן, לא כל שכן צירוף של כמה ביחד.

מנכ"לים איתם עבדתי בשנים האחרונות מעידים שתוכנית בזו תורמת ישירות לתוצאות העסקיות שלהם, יותר מכל פעילות אחרת בחברה.

בסיום התוכנית יהיו ברשותך ידע רב ותוכנית אסטרטגית מקיפה, יעדים ברורים ומשאבים איכותיים יותר להשגת מטרותיך.

אני מאמין שבפעילות משותפת נשיג פריצות דרך אמיתיות ונעלה את חברתך על פסי ההצלחה.

אם התוכנית נשמעת לך מעניינת, לחץ כאן וכתוב לי: "אמיר, בוא נדבר."
אני מתחייב לחזור אליך ולהתמקד בחברה שלך, ולרכז את כל הידע שצברתי לטובת החברה שלך.

בברכה,
אמיר דרורי

עורכי דין מנהלים עסק

עורכי דין מנהלים עסק:
אז אם באמת נחשוב על זה רגע – עורכי דין למדו עריכת דין. למדו איך להטיב עם הלקוח שלהם,
איך למצוא להם את המתכון המנצח בדרך המשפטית שלהם. הם בוודאי לא למדו על ניהול עסק
או חשבו שזה כזה מורכב. ניהול עסק נדרש בכל עסק מכל סוג. עורכי דין הם מסוג המקצועות
החופשיים אשר עובדים ומייצרים את הפרנסה שלהם בדומה לרוב העצמאיים, יחד עם זאת,
הם מוכרים את המילים שלהם. את הידע שלהם, הניסיון שלהם והמוניטין שלהם.

עורכי דין מנהלים עסק:
חמשת העקרונות החשובים בניהול עסק מסוג עריכת דין הם:

עורכי דין מנהלים עסק – איך לייצג את עצמכם בצורה נכונה 

עורכי דין מייצגים את כולם, אך האם הם שכחו להציג את עצמך? הלקוח לא יודע כמה
שנים למדת, כמה שנים עברת התמחות, מה התועלת שלך על פני אחרים ומבחינתו
אתה עורך דין עם תעודה. זה הכל. חשוב ללמוד לייצר פרזנטציה מנצחת שתעניק לך
50% מערך הפגישה בדרך לסגירת עסקה

עורכי דין מנהלים עסק – תמחור נכון 

רוב עורכי הדין מתמחרים לפי האחרים…מה שנהוג בשוק. בדקתם פעם מה עלות השעה

שלכם? כמה השקעתם בשיווק? כמה עולה לכם לפתוח את המשרד? איך אפשר לדעת?

מחור נכון יכול למנוע תחושה של "חזירות" בקרב הלקוח ובמקביל ליצור רווח נקי גבוה.

עורכי דין מנהלים עסק – ניהול פיננסי נכון – 

רוב עורכי הדין מקבלים תשלום מקדמה ופורסים את התשלום למספר תשלומים.

בינתיים יש הוצאות קבועות שיש לשלם. רוב עורכי הדין לא מנהלים תזרים מזומנים או

משתמשים ביועץ עסקי שינהל את התזרים עבורם. אז איך איך ניתן לחלק המחאות

בלי לדעת למתי לרשום אותן? איך ניתן לצפות הכנסות אם אין תזרים מזומנים?

תזרים מזומנים הוא כלי מנצח בתחום הפיננסי.

עורכי דין מנהלים עסק – שיווק :

כל עסק צריך אסטרטגיית שיווק, להבדיל מתהליך מכירה, שאלו שני דברים שונים.

אסטרטגיית שיווק היא לא דבר פשוט לבנות לעורכי דין כי יש כל מיני הגבלות והחמרות

בשיווק שלהם. אז ראשית צריך ללמוד את ההגבלות ולעבוד עם מה שיש.

להפוך את המגבלות האלו ליתרון וליצור אסטרטגיית שיווק מנצחת.

עורכי דין מנהלים עסק – מכירות –

אני לא איש מכירות! כך אומרים כל עורכי הדין. אבל השאלה היא – האם כל לקוח שהגיע
אליכם מהמלצה חמה, מפרסום באינדקס עורכי דין או כל השקעה אחרת שהשקעתם –
האם הוא סוגר עסקה? האם אתה מצליח לשבור את ההתנגדויות של הלקוח?
התנגדויות במכירה הן מתנה לעורך דין. כאחד שיודע לנהל משא ומתן ובעל יכולת שכנוע
וורבאלית, עורך הדין צריך להיות מאסטר במכירות! הבעיה העיקרית היא שעורכי דין
לא רואים את עצמם כאנשי מכירות לעצמם ומניחים כי המכירה תעשה מעצמה
בזכות התואר "עורך דין".
זוהי טעות נפוצה שניתן לתקן בקלות בעזרת אימון ממוקד למכירות שיוביל אתכם לתוצאות מצוינות!

רוצים ללמוד לנהל את העסק שלכם בעצמכם?
התקשרו עוד היום לפגישה עם מזור לעסקים – והתחילו לנצח על התזמורת!
073-3744489

לקישורים נוספים:

תמחור נכון בעסק –

איך מתמחרים בצורה נכונה את המוצרים ונמנעים מהפסד? מה עליי לקחת בחשבון?
לא מעט עסקים מתמחרים בצורה שרירותית ומסתבר לאחר בדיקה, שהרבה מהם
מוכרים מוצרים בהפסד ולא מבינים מדוע יש מכירות ועדיין העסק בהפסד!
מוזמנים להכנס לקישור ולהבין את הדרך הנכונה לתמחור.

ניהול משא ומתן –

שיתוף הפעולה עסקי לאורך זמן הוא פועל יוצא של שביעות רצון שני הצדדים מתוצאות המשא ומתן ביניהם.
כיצד, אם כן, ליצור מצב בו שני הצדדים מרוצים מתוצאותיו?

הדרכת מכירות – שיטת c.e.l למכירות – הדרך שלך להכפיל מכירות! –

למכור, להתרגש, להצליח, להגיע ליעדים ולנצח! מזור יועצים תלמד אתכם לנצח בשיטת cel

ייעוץ עסקי למסעדות ובתי קפה –

מלצרים, ברמנים, מנהלי אירוע, מנהלי משמרת – כולכם צריכים להתאמן!
איך מעלים אחוזי שירות, איך מגדילים מחזור מכירות? לפרטים לחצו על הקישור…….

הצגה עצמית –

בפגישה רומנטית? בפגישה עסקית? או בסגירת עסקה? למה זה כל כך קשה להציג את עצמך בפשטות?

אבחון אנושי –

חשבתם פעם מה היא התקשורת הנכונה עבורכם? כולם מדברים על תקשורת בן אישית עם הסביבה, על
יכולות בין אישיות לתקשר בצורה יעילה ונכונה.

סגנונות תקשורת –

האם כאשר אני משדר זה אומר שאני מתקשר? כיצד לפנות לאחר באופן שייקלט בהתאם לכוונת המשדר?
כיצד לתקשר עם אדם מולי עפ"י רמת הקשבתו.

מיומנויות תקשורתיות –

כיצד "להוביל" תקשורתית את הלקוח בשיחה החל מניסוח הצורך במוצר ועד לקנייתו
והפיכתו "לשגריר" מרוצה וממליץ.

ייעוץ שיווקי לעסקים קטנים – תהליכי פיתוח עסקי, מיקוד ומיתוג. כלים שימושיים לשיווק נכון –

אנשים מאחורי העסקים מגיעים אלי מתוסכלים מהתקציב הענק שהם השקיעו בפרסום,
בשלטי חוצות, ברדיו ובכל ערוץ אפשרי מבלי לקבל תוצאות. לפרטים לחצו על הקישור…….

ייעוץ עסקי –

הייעוץ עסקי משתלב בליווי אינטנסיבי יום יומי, כאשר בתהליך אנחנו בוחנים את הארגון
"עד הקרביים" מנתחים מספרים, מאבחנים כוח אדם, מבחינים באבטלה סמויה, בודקים
תהליכי שיווק ומכירות, בונים אסטרטגיות ומקדמים את העסק שלך לקראת הצלחה!
לפרטים לחצו על הקישור…….

לחיות או לא להיות –

הוא חווה 7 פעמים מוות קליני ונשאר בין החיים. הוא מתבשר שנותר לו חודש לחיות ומוצא פרצת
דרך רפואית לשינוי חייו. בכל פעם מחדש בוחר בחיים. ובכל פרק מחייו אתם מקבלים כלים חדשים.
מופע מרגש, מרתק וסוחף המעניק זווית ראיה חדשה על כל תחום בחיים. מוזמנים לקרוא עוד..

תוכנית עסקית –

"יש לי כסף…יש לי רעיון מעולה…אני גם בטוח שאצליח …נראה איך יהיה ואז אבנה תוכנית עסקית…"
לא לא ולא!!! לפרטים לחצו על הקישור…….

אבחון עסקי –

כמה אתם באמת יודעים על העסק שלכם? אתם בוודאי יודעים הרבה על העסק שלכם,
אך לא מספיק. אתם מכירים את העסק שלכם היטב אך מנקודת המבט שלכם.

ניהול תזרים מזומנים –

איך מנהלים את כל הכספים שנכנסים או יוצאים?למתי לרשום את הצ'ק?
לא פותרים בעיות כאלו בכסף – אלא רק בשינוי התנהלות! רוצים גם אתם ליצור שינוי?

הקמת עסק –

בישראל 1 מתוך 5 אנשים רוצים להיות בעלי עסקים. לא לכולם זה מתאים, לא לכולם החלום
מתגשם על הצד הטוב ביותר, ולכן אנחנו כאן בשבילך.

מקדמות מס –

מה חשוב לדעת במקדמות מס? כל עסק, שהכנסותיו גדולות מסך ההוצאות שלו, מחויב לשלם מס בעבור
רווחים שנתיים, מחושבים לסוף כל שנת כספים

x
סייען נגישות
הגדלת גופן
הקטנת גופן
גופן קריא
גווני אפור
גווני מונוכרום
איפוס צבעים
הקטנת תצוגה
הגדלת תצוגה
איפוס תצוגה

אתר מונגש

אנו רואים חשיבות עליונה בהנגשת אתר האינטרנט שלנו לאנשים עם מוגבלויות, וכך לאפשר לכלל האוכלוסיה להשתמש באתרנו בקלות ובנוחות. באתר זה בוצעו מגוון פעולות להנגשת האתר, הכוללות בין השאר התקנת רכיב נגישות ייעודי.

סייגי נגישות

למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר באופן מלא, יתכן ויתגלו חלקים באתר שאינם נגישים. במידה ואינם מסוגלים לגלוש באתר באופן אופטימלי, אנה צרו איתנו קשר

רכיב נגישות

באתר זה הותקן רכיב נגישות מתקדם, מבית all internet - בניית אתרים.רכיב זה מסייע בהנגשת האתר עבור אנשים בעלי מוגבלויות.